نشریه الکترونیک

۱۰ پارامتر مهم برای انتخاب یک رسانه برای خرید ریپورتاژ

در دنیای سئو، در مراحل لینک سازی برای سایت می‌خواهیم با خرید رپورتاژ، گوگل را دور بزنیم و رتبه بهتری بگیریم، اما خودمان دور زده می‌شویم!
بسیاری از رسانه‌هایی که ظاهر معتبر و حرفه‌ای دارند، فقط برای فروش رپورتاژ ساخته شده‌اند — بدون اینکه واقعاً اثری در سئو داشته باشند.

در این مقاله، پارامترهایی را ذکر می کنیم در قالب یک یک چک‌لیست دقیق، رسانه‌هایی را که ارزش خرید رپورتاژ دارند شناسایی کنیم، و رسانه‌های بی‌فایده را با اطمینان رد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *